Wysyłka

1. Za realizację dostarczenia przesyłki do klienta odpowiada firma kurierska.

2. Cena wysyłki: Kurier za pobraniem: 25 zł, Kurier: 15,99 zł, Paczkomat: 14,99 zł.

3. Klient jest powiadamiany sms lub emailem jaka firma kurierska realizuje przesyłkę oraz jaki jest nr listu przewozowego.

4. W przypadku niedostarczenia przesyłki lub jej zagubienia klient zobowiązany jest poinformować o tym sklep (podając numer zamówienia), który rozpoczyna procedurę reklamacyjną u przewoźnika.

5. Darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 399 PLN.

Zwrot

1. Towar zakupiony w sklepie można zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.

2. Zwrotu zakupionego towaru nie można dokonać w przypadku dokonania personalizacji produktu, a więc w sytuacji zakupu szkieł korekcyjnych wykonanych na indywidulane zlecenie Klienta (stworzonych według specyfikacji Klienta, zgodnie z przedstawionymi przez niego parametrami lub danymi wynikającymi z recepty) oraz zakupu oprawek wraz z ww. szkłami korekcyjnymi.

3. Darmowy zwrot można zrealizować za pomocą Paczkomatów. W tym celu należy wejść na stronę szybkiezwroty i wybrać Tripout Optics: https://szybkiezwroty.pl/

4. Dokumenty do wysyłki zostaną przesłane mailem.

5. W przypadku zwrotów innym kanałem, należy wysłać paczkę na adres jak poniżej:

Jacek Brańka Tripout
Jagiellońska 14/4
58-100 Świdnica

W górę
Koszyk
Zamknij
Wstecz
Konto
Zamknij